VSCO

VSCO Logo

December 23, 2013

Semangat! 2014

Kecekalan hati tidak boleh diadaptasi-kan, ianya merangkumi dalaman manusia, yang mana rata-rata tiada siapa boleh atau punyai kuasa untuk mengetahui isinya, perasaan dan emosi yang masing-masing hanya boleh dirasai oleh empunya diri sahaja.

Bagi aku, setiap manusia pasti akan ada pengalaman-pengalaman mereka sendiri yang mana mungkin kita sendiri tidak lalui, dan bagi aku , aku juga punyai pengalaman yang tiada siapa tahu.Tapi aku percaya pasti pengajaran-pengajaran dan pengalaman itu semua hanya akan aku simpan untuk mendidik generasi aku yang akan datang, lebih mudah diperkatakan, setiap manusia punyai detik kesusahan dan kepayahan masing-masing.

Kita terus jalan, menuju ke arah kemajuan.mudah! jangan menoleh ke belakang dan mencari salah orang lain, jalan yang dibuka untuk kita sentiasa luas, untuk kita terus mencuba setiap lorong lorong yang sentiasa terbuka itu.




No comments: