VSCO

VSCO Logo

January 03, 2014

Himpunan #TURUN

Aku kalau boleh tak nak lah berpolitik sangat, sebab dah malas dengan dunia politil di Malaysia ni. Kadang-kadang rimas, terlalu ramai keyboard warrior yang main tembak berdentum dentam dalam laman sosial.Boring!

Tapi aku teringin juga nak tahu tentang apa perasaan buat himpunan haram ni, seronok ke? happy ke? berjaya ke? excited ke?

Kadang aku tengok anak muda yang duduk jerit terpekik terlolong tapi diri sendiri pun belum lagi hidup berdikari, masih lagi spender getah mama dan papa belikan, tak tau lah kalau mama dan papa duk join sekali, itu tak boleh nak cakap apa.

Tapi, apa yang kau orang dapat? apa yang kau orang rasa?

Macam tak ada apa-apa impak yang besar pun..

hmmm..


Aku tak nampak Rafizi ni cerdik, tang mana orang kata dia cerdik pun aku tak tau.

No comments: