VSCO

VSCO Logo

July 16, 2014

Jurnal Seorang Robot Part 2

Kisah demi kisah aku lalui, pancaroba tak pernah lekang dari jasad , elak itu datang yang ini, nak yang itu datang yang lain, macam-macam warna dalam hidup.

Langkah;

Lebih jauh dari yang biasa, dugaan datang biasa-biasa aku tepis, bukan belagak sombong, cuma keyakinan diri itu melebihi tahap proses otak normal.Kadang biarkan saja.

Hari ini kita lihat kita berada pada paksi yang betul, mungkin esok lusa, paksi -nya retak begerak dan berubah ke skala yang lain, tak boleh diduga, tak boleh nak baca.



Kadang benda paling penting ialah kejujuran dalam setiap apa yang kita buat, jujur bukan bererti jadi seorang yang dungu, bodoh dan sebagainya. kita cuba ikut mentaliti yang positive, sejauh mana kesilapan yang dibuat pasti ada jalan penghujungnya. bukan bererti selamanya kau seorang yang naif.

"Elakkan negatif panjangkan positive"


*biar orang tak faham apa aku tulis, janji aku faham dengan apa ada dalam diri aku.

No comments: